1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Iam looking for people to collab in gaming but make it more interactive for the people watching

Discussion in 'Collaborations' started by fairtelevision, May 7, 2021.

1. Iam looking for people to collab in gaming but make it more interactive for the people watching like let them tell us what happens next or something if your interested you can message me or something

2. HI IM NEW BE TO SCALELAB

3. [QUOTE = "fairtelevision, publicación: 72588, miembro: 45104"] Estoy buscando personas para colaborar en los juegos, pero hacerlo más interactivo para las personas que miran, como déjeles que nos digan qué sucede a continuación o algo, si está interesado, puede enviarme un mensaje o algo [/ QUOTE]
    Hola que tal? Me interesa tu propuesta.
    Actualmente voy a iniciar mi canal de youtube y quiero que mi canal sea de mucho contenido.
    Puedo jugar juegos de pc como league of legends, valorant, overwatch, minecraft o algun otro claro depende del rendimiento de mi pc, si te interesa contestame o mandame correo elmodark3@gmail.com

Share This Page