1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Hoi ik ben JoyceJoin en ben nieuw hier

Discussion in 'Promoot Jouw Kanaal' started by JoyceJoin, May 1, 2018.

1. Hoi,

Ik ben JoyceJoin en maak al een tijdje zeer mooie filmpjes (al zeg ik het zelf).
    Sinds vandaag lid geworden van het partnerprogramma Scalelab omdat ik daar goede geluiden over hoorde.
    Uiteraard ben ik ook lid geworden van de club omdat ik verder wil groeien zodat de hele wereld mijn mooie videos kan vinden. En tot slot vind ik het gewoon leuk om weer eens tot een club te horen want ben al anderhalf jaar partnerprogramma loos.

Ik doe aan streamen, tutorials babbel videos en maak zo nu en dan gevoelige liedjes.
    Omdat ik net binnen kom op Scalelab ben ik als een hysterica mijn kanaal opnieuw aan het inrichten met de tools en tips die ik lees en zie. Wanneer ik daar klaar mee ben hoop ik in de toekomst ook leuke samenwerkingen te vinden met een aantal van jullie.

Voel je vrij te abonneren want buiten dat ik mooie filmpjes maak heb ik ook een warme persoonlijkheid en een groot charisma.

Ook op Facebook, Twitter en Instagram.

Share This Page