1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Haal hier gratis steam keys

Discussion in 'Games en Gamers' started by I-craftercis, Apr 7, 2017.

1. #1 I-craftercis, Apr 7, 2017
    Last edited: Apr 8, 2017
    Hey mede partners van ScaleLab,

Laatst zat ik weer op mijn kamer (helemaal alleen ;)) en keek ik naar mijn spaarpot en daar was de diepe zucht weer. "Hoe kom ik nu aan leuke games om te recorden voor mijn kanaal?" dacht ik in mezelf. Ja ik heb werk alleen dat is niet genoeg als je een jongen van bijna 18 bent. Maar toen uit het niets hoorde ik een stem die zij: "Keymailer!".

Meteen typte ik de site in op Google en kreeg ik de site voor mijn neus geschoteld. Even dacht ik van waar ben ik nu beland maar na een paar minuten kwam ik erachter dat dit de hemel is voor elke YouTuber!

Keymailer is een site waar je steam keys kan 'requesten' oftewel je kunt hier gratis steam keys krijgen.

Goed na mijn beleving van deze site te hebben gedeeld met jullie, ga ik jullie nu eindelijk vertellen hoe het werkt! ;)

Stap 1:
    Ga naar deze site: https://www.keymailer.co/signup

Stap 2:
    Vul hier alle gegevens in die worden gevraagd.

Stap 3:
    Link daarna je Steam account. Daarna kun je kiezen of je je YouTube Twitch en Twitter wilt linken. YouTube en Twitch licht eraan waar je de games op gaat uploaden/streamen. Maar Twitter kan je ook linken. Keymailer heeft een zogenoemde "
    rankingslist". Deze lijst geeft aan of jij vaak een game van bedrijven speelt op je kanaal. Bij elke game die een bedrijf jou aanbied komt er automatische een # tag bij. Als je die tag in je tags invoert wordt je hoger op de "rankingslist" geplaatst. Dit betekend dat bedrijven je sneller een goedkeuring geven dan als je lager op de lijst staat.

Stap 4:
    Nu mag je zelf de website doorzoeken naar games die jou leuk lijken

Stap 5:
    Heb je er een gevonden? Waar wacht je nog op? Klik op de button "Request Key" en je bent klaar.

Nu heeft het bedrijf een melding gekregen dat jij hun spel wilt reviewen op jou kanaal.

Disclaimer!
    Het kan enorm lang duren voordat een bedrijf je goedkeurt, het kan zelfs zo zijn dat je geen melding krijgt. Dan voldoe je helaas niet aan hun eisen. Bij mij duurt het meestal een week of 1/2, maar ik gebruik dit nu al veel langer. In het begin duurde het echt maanden voordat ik één key kreeg.

Ook krijg je pas keys als je minimaal 3 video's maakt over een spel die op keymailer staat en je steeds de tag gebruikt. En ik raad je aan om actief te blijven want zo verhoog je ook je status in de rankingslist!

Hoe krijgt KeyMailer zijn keys?

KeyMailer geeft bedrijven de optie om hun game te promoten via hun site. Bedrijven kunnen hun spel aanbieden op de site voor een bepaald bedrag (idk hoeveel :rolleyes:) en zo kan jij genieten van een gratis key!

Als je nog vragen hebt laat het me weten!

Veel plezier,

Cis Donkers

2. Super handige post! Thanks voor het sharen ;)

3. handig om bij te zetten. Je krijgt pas keys als je minimaal 3 videos maakt over een spel die daar op staat en die beschikt over de tagg over het spel.

oja wat mij ook opviel is dat je ook actief moet blijven met keymailer enz omdat je anders geen keys meer krijgt

4. 1e licht er maar net aan welk bedrijf je beoordeeld, kreeg in het begin gewoon een key zonder ooit een spel van KeyMailer te hebben gespeeld.

2e is zeker waar. Zo verhoog je je rankingslist op de site.

Ik heb je punten toegevoegd thnx!

Share This Page